مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به محصول گندم اظهار داشت: استان زنجان از جمله مهم‌ترین استان‌های تولید کننده گندم در کشورمان به حساب می‌آید.

وی افزود: در حال حاضر برداشت گندم از مناطق مختلف استان زنجان آغاز شده و شرکت غله در استان نیز در حال خرید گندم تولیدی کشاورزان است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به میزان گندم خریداری شده در استان زنجان تصریح کرد: طی سال جاری شرکت غله در زنجان موفق شده است تاکنون 28 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کند.
این مسئول با اشاره به مراکز خرید گندم افزود: این میزان گندم که تاکنون توسط شرکت غله استان زنجان تحویل گرفته شده است برای 44 مرکز اصلی خریداری شده است.
منصوری در ادامه با اشاره به کیفیت گندم تولید شده در استان زنجان عنوان کرد: کیفیت گندم خریداری شده توسط شرکت غله طی سال جاری مطلوب است.
وی با اشاره به بهای گندم خریداری شده از کشاورزان توسط شرکت غله خاطرنشان کرد: میزان پرداخت بهای گندم در استان زنجان 96 درصد است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: بیشتر گندم خریداری شده توسط شرکت غله در استان زنجان از شهرستان‌های ابهر و خدابنده بوده است.

 

22 تیر 1393 وحید اکبری 1980
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025