مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

دومین آزمایشگاه میکروبی شرکت های غله و خدمات بازرگانی کشور در استان زنجان به بهره برداری رسید.  
شریفی مدیر آزمایشگاههای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در مراسم افتتاح این آزمایشگاه گفت :تجهیزات و سخت افزار این آزمایشگاه در کشور منحصر به فرد می باشد و بعد از شرکت غله استان تهران ، شرکت غله زنجان دومین استان است که به آزمایشگاه میکروبی تجهیز شده است.
رسول منصوری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 نیز در این مراسم از برنامه ريزي ، نظارت و كنترل كيفيت و آزمايشات لازم بر روي گندم و فرآورده های آن یعنی آرد و نان اشاره کرد و افزود : آزمایشگاه میکروبی شرکت غله استان زنجان در راستای پایش کیفیت گندم ، آرد و نان استان ایجاد گردیده و امید آن می رود در جهت بهبود کیفیت محصول نهایی و تهیه و تولید نان ماکول برای هم استانی های عزیز مثمر ثمر باشد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 اضافه کرد :این آزمایشگاه متعلق به استان است و می تواند بعنوان آزمایشگاه سایر دستگاههای از جمله اداره کل استاندارد بعنوان آزمایشگاه همکار مورد استفاده قرار گیرد.          
03 تیر 1393 وحید اکبری 2099
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025