مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز سه شنبه با اعلام این مطلب، افزود: آرد نان سنگک تنها هفت درصد سبوسگیری می شود که این میزان در نان لواش به 15 درصد می رسد و این موضوع مهم به این معنی است که این نوع نان دارای سبوس بیشتری است.

وی یادآورشد: بر این اساس شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان حمایت جدی از واحدهای نانوایی سنگک را در دستور کار فعالیت های خود قرار داده است.

منصوری افزود: متاسفانه از یکهزار و 414 واحد نانوایی موجود در سطح استان زنجان تنها 80 واحد نان سنگک تولید می کنند که حدود شش درصد از کل نانوایی ها را شامل می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته فقط مجوز احداث نانوایی برای تولید نان سنگک درمناطق مختلف این استان صادر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: هدفگذاری این شرکت برای افزایش واحدهای تولید نان سنگک در این استان است چرا که مصرف نان لواش سفید رنگ پایین ترین مواد مفید و سبوس را برای بدن دارد.

وی اظهار کرد: مصرف نان لواش سفید بجای نان سنگک سبوسدار مانند مصرف برنج ویتنامی بجای برنج ایرانی است.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81170581/سایر/مدیرعامل_شرکت_غله_استان_زنجان__نان_سنگک_در_سبد_غذایی_خانوار_قرار_گیرد

04 خرداد 1393 وحید اکبری 1980
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025