مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به ارزش غذایی نان سنگک به علت دارا بودن مواد مغذی و سبوس بالا مردم شریف استان نان سنگک را در سبد غذایی خانوار قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: آرد نان سنگک تنها هفت درصد سبوس‌گیری می‌شود و میزان سبوس‌گیری در نان لواش به 15 درصد می‌رسد که این به معنای این است که نان سنگک دارای سبوس بیشتری است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی استان حمایت جدی از واحدهای نانوایی سنگک خواهد داشت افزود : از یک‌هزار و 414 واحد نانوایی موجود در استان تنها 80 واحد نان سنگک تولید می‌کنند که حدود شش درصد از کل نانوایی‌ها را شامل می‌شود و از این پس فقط مجوز احداث نانوایی برای تولید نان سنگک صادر خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: هدف‌گذاری این شرکت برای افزایش واحدهای تولید نان سنگک خواهد بود چراکه مصرف نان لواش سفید رنگ که پایین‌ترین مواد مفید و سبوس را برای بدن دارد به جای نان سنگک سبوس‌دار به مانند مصرف برنج ویتنامی به جای برنج ایرانی است.

 

03 خرداد 1393 وحید اکبری 2054
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025