مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود در سال‌جاری حدود 370 هزار تن گندم در استان برداشت شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید محصول تولید شده در استان انجام شده و مشکلی برای خرید این محصول استراتژیک به قیمت مصوب وجود ندارد.

 

وی تصریح‌ کرد: نیاز سالانه استان به گندم نزدیک به 140 هزار تن است که قطعا گندم برداشتی بیش از نیاز مردم استان خواهد بود.

 

این مسوول به ظرفیت سیلوهای گندم استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: سیلوهای این شرکت و همچنین بخش خصوصی ظرفیت انبار 568 هزار تن گندم را دارند و مشکلی برای انبار این محصول در استان وجود ندارد.

 

وی آغاز خريد گندم استان را در صورت مساعدت هوا اواخر خرداد اعلام کرد و افزود: در صورت گرمای هوا اواخر خرداد ماه عملیات خرید تضمینی گندم در استان آغاز خواهد شد و این آمادگی وجود دارد که گندم تولیدی کشاورزان در اسرع وقت خریداری و انبار شود.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=47236

24 اردیبهشت 1393 وحید اکبری 2019
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025