مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

دیدار مدیرعامل شرکت غله استان با خانواده معظم شهداء
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله منطقه 14 زنجان در روز شنبه ضمن حضور در منزل دو تن از شهدای والا مقام این شرکت با خانواده ایشان دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان : در این دیدارها که آقای ولی اله زمانی (مسئول حراست) و آقای کمال لطفی (مدیر روابط عمومی) ، مدیرعامل این شرکت را همراهی می کردند ، روز شنبه مورخ 19/11/92 به ترتیب در منزل خانواده شهید حسن حسین نیا و شهید پیغامعلی ابراهیم خانی که از همکاران شاغل در این شرکت می باشند حاضر شده و  با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.
آقای رسول منصوری ابتدا ضمن قرائت فاتحه و صلوات به ارواح طیبه شهداء ، به سخنان و خاطرات این دو خانواده و بخصوص برادران محترم شهید استماع و در اثنای گفتگوها گفت : ملت ایران مدیون شهداء و جانبازان گرانقدر می باشد و یادآوری رشادتها و ایثارگری این بزرگواران در ایامی همچون دهه فجر و هفته دفاع مقدس باید در  صدر تمام برنامه ها قرار گیرد.
منصوری افزود : هرچند فقدان عزیزان و جوانان این کشور ، برای خانواده ها سخت و جان فرسا می باشد ، لکن شهادت در راه اسلام و قرآن جایگاه ویژه ای نزد خداوند متعال نصیب ایشان می نماید که با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست.
منصوری که خود از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد ، ادامه داد ؛ آندسته از ارزشهای ناب اسلامی که حماسه های بزرگی چون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را آفریده است ، باید در تمام دوران نهادینه و فرهنگ سازی شده و توسط نسلهای بعدی در حفظ این دستاوردها مورد استفاده واقع گردد.
آقای ولی اله زمانی نیز که مسئولیت پایگاه بسیج شرکت بر عهده ایشان می باشند، گفت ؛ انتصاب هر شخص و خانواده ای به یکی از شهدای والا مقام اسلام ، همچون مدال افتخاری است که بر گردن ایشان بوده و اهمیت این مقام معنوی به حدی است که حتی محل غبطه و حسرت مومنین می باشد.
در پایان این دیدارها ، آقای منصوری ضمن ابراز مسرت از دیدار با خانواده معزز شهداء از ایشان التماس دعا نموده و هدیه ای را نیز به رسم احترام تقدیم نموده و گفتند ؛ مدیریت شرکت آمادگی دارد هرگونه مشکل احتمالی را از این خانواده های محترم مرتفع نمایند.
20 بهمن 1392 وحید اکبری 2084
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025