مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود : بیش از 80 درصد گندم خریداری شده کشور در سالجاری توسط 10 استان انجام گرفته و استان زنجان با خرید فعلی بیش از 168 هزار تن گندم کیفی جزو 10 استانی می باشد که بیشترین مقدار گندم را خریداری نموده اند.
رسول منصوری با اشاره به اینکه مقدار گندم خریداری شده نسبت به سال گذشته رشد بیش از 15 برابری داشته است ، گفت : این مقدار در مقایسه با سایر مناطق کشور به لحاظ دیم بودن و مقدار اراضی زیر کشت گندم در استان ، ایده آل می باشد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان به خرید  بیش از 70 هزار تن گندم توسط بخش خصوصی اشاره کرد وگفت ؛ از این مقدار 44 هزار تن توسط شرکت مینوی خرمدره ، 10 هزار تن توسط کارخانجات آرد سازی و 15 هزار تن گندم بذری خریداری شده ، فلذاکل گندم خریداری شده استان نزدیک به آمار پیش بینی شده سازمان جهاد کشاورزی در خصوص تولید گندم سالجاری می باشد.
منصوری با بیان اینکه بیشتر استانهای کشور به لحاظ جغرافیایی و غیره نمی توانند گندم مورد نیاز خود را تولید نمایند ، از برنامه کلی تأمین گندم کشور توسط استانهای برخوردار خبر داد و گفت : در این راستا گندم مازاد زنجان به استانهای همجوار من جمله قزوین ، گیلان ، مازندران و قم در حال ترانزیت می باشد.
رسول منصوری به پرداخت حدود 98 درصد مطالبات کشاورزان اشاره کرد و گفت : تا کنون بیش از 132 میلیارد تومان از بهای گندم کشاورزان به همراه مابه التفاوت قیمت گندم واریز شده و در روزهای آتی کل وجوه گندم خریداری شده تسویه خواهد شد.
ایشان تداوم خرید گندم در استان را یادآور شد و از کشاورزان محترمی که تا کنون موفق نشدند محمولات خود را تحویل مراکز دولتی نمایند ، درخواست کرد قبل از اتمام عملیات خرید و بسته شدن حسابهای مربوطه به مراکز فعال از جمله سیلوی غدیر زنجان مراجعه نمایند.
08 مهر 1392 وحید اکبری 2120
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025