مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان : از ابتدای فصل خرید تا روز 8/5/92 بیش از 54 هزار تن گندم در مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خریداری شده که این مقدار 5 برابر کل خرید سال گذشته می باشد
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان با اعلام این خبر افزود ؛ بیش از 50 درصد گندم خریداری شده در شهرستان خدابنده صورت گرفته و شهرستانهای زنجان ، ابهر و ایجرود در رتبه های بعدی می باشند.
رسول منصوری گفت : اعلام خبر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در اواخر تیر ماه تأثیر بسزایی در افزایش مراجعات گندم داشته و بدلیل برتری نرخ خرید دولتی نسبت به بخش خصوصی ، عمده گندم برداشت شده تحویل مراکز خرید دولتی می گردد .
ایشان در خصوص نحوه پرداخت بهای گندم کشاورزان گفت : حواله های صادره از مورخ 5/5/92 با قیمت جدید صادر می گردد و محمولاتی که دارای کیفیت بالا باشند ، به ازای هر کیلوگرم مبلغ8140 ریال پرداخت گردیده بطوری که حدود 90 درصد از گندم خریداری شده با افت صفر درصد به ثبت رسیده است . منصوری خاطرنشان کرد ،کشاورزان محترمی که قبلاً گندم خود را تحویل دولت نموده اند ، مبلغ 800 ریال به ازای هر کیلوگرم (مابه التفاوت قیمت جدید) به حساب اعلام شده ایشان واریز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت غله اظهار داشت تعداد 33 مرکز خرید در استان فعال بوده و آمار روزانه خرید گندم این شرکت سیر صعودی دارد. ایشان ابراز امیدواری کرد تا پایان مرداد ماه بیش از 100 هزار تن گندم خریداری شود.  

 

07 مرداد 1392 وحید اکبری 2166
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025