مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت ، ضمن اشاره به تلاشهای شبانه روزی و حجم بالای کاری این مجموعه در فصل خرید جاری گفت : برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های استاندار محترم بیانگر اهمیت خرید گندم و ذخیره سازی این محصول استراتژیک بوده که در اینجا از زحمات ایشان و سایر مسئولان محترم استانی و بخصوص فرماندار محترم شهرستان خدابنده کمال تقدیر و تشکر را داریم .
رسول منصوری اظهار داشت : هم اکنون تعداد 33 مرکز خرید گندم در استان فعال بوده و همه روزه آماده پذیرش محمولات گندم کشاورزان می باشند. ایشان به کیفیت مطلوب گندم تولیدی استان اشاره کرده و گفتند : عمده محمولات با افت صفر درصد پذیرش شده فلذا بالاترین قیمت ممکن بدان اختصاص یافته است.
منصوری ادامه داد : مهمترین مسأله پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان می باشد که امید است بزودی بروز شده و بهای گندم در کمترین زمان ممکن به حساب ایشان  واریز گردد.
ایشان اظهار داشتند برای تولید گندم داخلی زحمات بسیاری کشیده شده و بایستی ما حصل تلاش کشاورزان و حمایت دولت و مسئولان در جهت تأمین آرد و نان جامعه مورد استفاده قرار بگیرد. منصوری ، اعلام خبر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم را در افزایش مراجعات گندم و تمایل کشاورزان به فروش گندم به مراکز دولتی تأثیر گذار ارزیابی کرده و عنوان نمودند ؛ برخی واسطه ها و مراکز بخش خصوصی که با اختلاف قیمت جزئی گندم کشاورزان را خریداری می کردند ، بواسطه افزایش قیمت گندم ، از چرخه خرید خارج شده اند.
مدیرعامل شرکت غله استان در پایان به گندم وارداتی از بندر امیرآباد اشاره کرده و افزودند : قیمت این گندم 7400 ریال اعلام شده و مصرف کنندگان بخش خصوصی گندم اعم از کارخانجات آرد سازی ، صنایع غذایی ، رشته بری و غیره می توانند نیاز خود را از این محل تأمین نمایند.
30 تیر 1392 وحید اکبری 2160
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025