مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیرکل دفتر غلات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 80 تومانی نرخ خرید تضمینی گندم با دستور رییس‌جمهور خبرداد.
دلاور حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: براساس وضعیت موجود و پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش قیمت خریدتضمینی گندم رییس‌جمهور پنجشنبه گذشته دستور داد تا نرخ خرید تضمینی برای هرکیلوگرم 80 تومان افزایش یابد.
وی افزود: نرخ جدید برای خرید هر کیلوگرم گندم معمولی 800 تومان و گندم درم 830تومان است که باید هر چه سریعتر اعمال شود و ما به تفاوت آن به کشاورزانی که گندمخود را تحویل داده‌اند، پرداخت شود.
حیدرپور اظهارامیدواری کرد با افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و با حل مشکلاتیمانند دور بودن مراکز خرید و پرداخت هزینه حمل و نقل، کشاورزان انگیزه بیشتری برای فروش گندم به دولت پیدا کنند.
مدیرکل دفتر غلات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید منتظرعکس‌العمل بخش خصوصی نسبت به این افزایش قیمت بود و دید آنها نرخ خرید گندم ازکشاورزان را چقدر افزایش می‌دهند اما با حل مشکلاتی همچون دور بودن مراکز خرید وپرداخت کرایه حمل به گندمکاران امید بیشتری نسبت به جمع آوری گندم مورد نیاز کشور وفروش محصول به بخش دولتی وجود دارد.
کشاورزان تا کنون برای هرکیلوگرم گندم معمولی 720 تومان و برای هرکیلوگرم گندمدرم 750 تومان از دولت دریافت کرده‌اند.
www.isna.ir/

 

29 تیر 1392 وحید اکبری 1976
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025