مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

وي يادآورشد: بر اين اساس در اين ماه مبارك از ساعات كاري واحدهاي لواش پزي كاسته شده و بر فعاليت واحدهاي اعلام شده افزوده مي شود.
قنبري افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته براي پيشگيري از بوجود آمدن خللي در امر پخت و پز سهميه مورد نياز آرد واحدهاي بربري پزي و سنگگ پزي تامين شده كه مشكلي در اين بخش وجود ندارد.
وي اظهار كرد: واحدهاي نانوايي لواش پزي از ساعت ۹ صبح اقدام به پت و پز خدمات مورد نياز را ارائه مي كنند.
رييس اتحاديه نانوايي استان زنجان با اشاره به اينكه در ساعات نزديك به افطار تردد و تجمع مراجعه كنندگان واحدهاي نانوايي بيش از گذشته افزايش مي يابد گفت: بسياري از افراد خريد نان دلخواه خود را به لحظات نزديك افطار موكول مي كنند كه اين موضوع به نوبه خود مشكلاتي را بوجود مي آورد.
وي يادآورشد: مديريت صحيح شهروندان در خريد به هنگام نان سهم بسزايي در ارائه خدمات بهينه از سوي واحدهاي نانوايي به متقاضيان و جامعه هدف دارد.
قنبري افزود: در ماه مبارك رمضان نظارت هاي اين اتحاديه باهمكاري دستگاههاي مسوول با جديت بيشتري بر نحوه،چگونگي پخت و پز نان هاي مرغوب انجام مي گيرد.
وي اظهار كرد: در طول ماه مبارك رمضان بر فعاليت هاي ۵۷۰ نانوايي مختلف شهر زنجان نظارت هاي لازم اعمال مي شود.
رييس اتحاديه نانوايي استان زنجان گفت: شماره تلفن هاي ۴۲۴۷۴۴۰ اتحاديه نانوايي،۴۲۴۱۰۹۰ فرمانداري،۴۲۵۴۵۰۳ شركت غله ،۳۲۲۸۰۳۲ اصناف و ۱۲۴ بازرسي و نظارت آماده دريافت و پاسخگويي به شكايات مردمي در طول ماه مبارك رمضان است.

23 تیر 1392 وحید اکبری 1983
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025