مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

در این مراسم که با حضور پرسنل جانباز و ایثارگر و خانواده محترم ایشان، مشاور محترم امور ایثارگران استانداری و مسئولان و کارکنان شرکت برگزار گردید ، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، حاضرین با استماع سرود ملی به آرمانها و ارزشهای جمهوری اسلامی ادای احترام نمودند.
در قسمتی از برنامه ، آقای جعفری فرد مشاور امور ایثارگران شرکت گزارشی از وضعیت جانبازان و ایثارگران ارائه نموده و سپس یکی از جانبازان عزیز خاطراتی را از دوران دفاع مقدس برای حاضرین نقل نمودند.
 در ادامه مراسم ، مدیرعامل محترم شرکت که خود از جانبازان دوران 8 سال دفاع مقدس می باشند ، ضمن تبریک ایام شعبانیه و میلاد حضرت امام زمان (عج) در خصوص جایگاه ویژه جانبازان و لزوم حفظ ارزشهای نظام اسلامی سخنانی را ایراد فرمودند . آقای رسول منصوری ضمن اشاره به اهمیت وجود روحیه ایثارگری در انجام کلیه امورات و مسئولیت های محوله اشخاص ، تداوم برگزاری جلسات و مراسمات مشابه را لازم و مهم ارزیابی نمودند.
همچنین آقای حاج حسین محمدی مشاور محترم استاندار در امور ایثارگران ، ضمن تقدیر و تشکر از متولیان برگزاری مراسم ، با بیان اینکه جانبازان جزو سرمایه های معنوی انقلاب هستند ، گفت : ارج نهادن به زحمات همسران و خانواده محترم جانبازان به اندازه تجلیل از جانبازان دارای اهمیت می باشد چرا که خدمت و تحمل بیماری و محدودیتهای ایشان وظیفه گرانباری است که بر دوش خانواده محترم جانبازان عزیز می باشد و این وظیفه با افزایش سن و کهولت ایشان سنگین تر می شود .
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از جانبازان و همسران ایشان قدردانی بعمل آمد.
02 تیر 1392 وحید اکبری 2147
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025