مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان : دراين حكم آمده است:  "با عنايت به شايستگي، تعهد، تجربه و صلاحيت، به موجب اين حكم به عضو هيئت مديره شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه14 منصوب مي شويد.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و به منظور نيل به اهداف، آرمانها، برنامه هاي دولت جمهوري اسلامي ايران، ضمن رعايت و اجراي كامل قوانين و مقررات حاكم برشركتهاي دولتي و مفاد اساسنامه آن شركت، درسايه توجهات حضرت وليعصر (عج) موفق و مويد باشيد."
شایان ذکر است آقای دوه لی متولد 1347با حدود 19 سال سابقه کار دولتی و مدیریتی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته اقتصاد و قبلاً در سازمان بازرسی و نظارت ، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و معاونت فنی و طرحهای عمرانی شرکت حمل و نقل خلیج فارس و غیره شاغل بوده است .
روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان  ، ضمن تبريك به آقاي كريم دوه لي براي ايشان آرزوي توفيق دارد.

 

29 خرداد 1392 وحید اکبری 2133
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025