مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته اقدامات مختلفی توسط شرکت غله استان زنجان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و همچنین شهروندان زنجانی توسط شرکت غله، صورت گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت غله، مجمع امور صنفی و اتحادیه نانوایان زنجان افزود: برنامه‌‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شده است که نظارت بر نانوایی‌های استان، به نحو شایسته صورت بگیرد تا شهروندان مشکلی از نظر تهیه نان با کیفیت مطلوب، نداشته باشند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و  هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه نانوایان گفت: در ایام نوروز کانکس نانوایی سیار در میدان بسیج زنجان دایر می‌شود.
*تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولید آرد و نان
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر تشدید بازرسی بر واحدهای نانوایی فعال در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: برخی از نانوایان، بر اساس تفکر خود و یا پیشنهاد نانوایان دیگر، ممکن است از افزودنی‌های غیرمجاز در فرآیند تخمیر نان استفاده کنند که برابر مقررات برخورد جدی با نانوایان متخلف صورت خواهد گرفت.
منصوری با اشاره به اینکه بر طبق آزمایش‌های مستمر صورت گرفته کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب است افزود: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط، روند نظارت و بازرسی به‌ صورت متداوم صورت خواهد گرفت.
*بیشترین تخلف، مربوط به نانوایی‌های تولیدی لواش است
وی در ادامه به بازرسی‌های صورت گرفته توسط این شرکت در ماه‌های گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته بیشترین تخلف، مربوط به نانوایی‌های تولید نان لواش بوده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین یادآور شد: با بررسی به عمل آمده 48 درصد از تخلفات نیز، مربوط به کم‌فروشی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود، از پلمپ پنج واحد نانوایی در شهر زنجان خبر داد و گفت: علاوه بر پلمپ این نانوایی‌ها، پلاکارد نیز در محل نانوایی نصب خواهد شد.

 

 

05 فروردین 1392 وحید اکبری 2023
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025