مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری با اشاره به اینکه نان بعنوان قوت لایموت مردم بشمار می آید گفت : هیچ سفره ای بی بهره از دسترنج تولید کنندگان نان بویژه نانوایان نیست.

وی افزود: برخی از نانوایان بر اساس تفکر خود و یا پیشنهاد نانوایان دیگر ممکن است از افزودنی های غیر مجاز در فرآیند تخمیر نان استفاده کنند که این امر تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد جدی خواهد شد.

منصوری با تاکید بر اینکه طی آزمایش های مستمر انجام شده کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب است تصریح کرد : با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاههای مرتبط روند نظارت و بازرسی بصورت متداوم ادامه داشته است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 گفت: در بازرسی های انجام شده بیشترین تخلف مربوط به نانوایی های تولید نان لواش و 48 درصد تخلفات نیز مربوط به کم فروشی است.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود از پلمپ پنج واحد نانوایی در شهر زنجان خبر داد و افزود : علاوه بر پلمپ این نانوایی ها پلاکارد مربوطه نیز نصب شده است.

منصوری خاطرنشان کرد : با دستگاههای همکار هماهنگی لازم جهت نظارت نانوایان و کارخانجات آرد سازی در ایام نوروز صورت گرفته است.
http://www5.zanjan.irna.ir/fa/News/80591192/اقتصادی/نظارت_برواحدهای_تولید_آرد_ونان_زنجان_در_تعطیلات_نوروزی_تشدید_شده_است

03 فروردین 1392 وحید اکبری 1946
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025