مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان  از تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولید آرد و نان استان زنجان در تعطیلات نوروزی خبرداد.
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه14: مدیرعامل اين شرکت؛ با اشاره به اینکه نان بعنوان قوت لایموت مردم بشمار می آید گفت: با دستگاههای همکار هماهنگی هاي لازم جهت نظارت بر نانوایان و کارخانجات آرد سازی در ایام نوروز نيز صورت گرفته است وبا نانوایاني  كه از افزودنی های غیر مجاز در فرآیند تخمیر نان استفاده نمایند برابر مقررات برخورد جدی خواهد شد.
منصوري، با تاکید بر اینکه طی آزمایشات مستمر کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب ارزيابي شده افزود : روند نظارت و بازرسی از كارخانجات آرد و واحدهاي نانوايي بصورت مداوم ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 اضافه کرد؛ در بازرسی های صورت گرفته بیشترین تخلفات مربوط به تولید نان لواش  است و 48 درصد از اين تخلفات نیز به کم فروشی برخي از واحد ها مربوط است.
وی درپايان با تاکید بر اینکه با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود از پلمپ 5 واحد نانوایی در شهر زنجان خبر داد و گفت : علاوه بر پلمپ این واحدها پلاکارد مربوطه نیز نصب شده است.
28 اسفند 1391 وحید اکبری 1979
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025