مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

بیانیه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 بمناسبت سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعلام شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیست و دوم بهمن 1357 تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا ایجاد کرد و نقطه عطفی در تاریخ آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و عدالت‌جویی ملت‌های جهان بوده است. امروز بعد از گذشت 34

 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، علی‌رغم همه موانع و دشمنی‌های داخلی و خارجی دنیا نه‌تنها شاهد پویش و رشد ملت در مسیر اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی هستند، بلکه بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی در خیزش عظیم اسلامی مردم منطقه را نیز به‌عینه می‌بینند که نتیجه و حاصل آن پیدایش بیداری در میان کشورهای منطقه و جهان اسلام است.

ملت مقاوم ایران همه توطئه‌افکنی‌ها و موانع مختلف را در سه دهه گذشته با تکیه بر دین توحیدی اسلام و باور به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، ولی‌امر مسلمین جهان با اقتدار و استقامت پشت سر گذاشته و مجموعه فشارهای قدرت‌های مستکبر و سلطه‌طلب جهانی به ایران نه‌تنها با شکست مواجه بوده بلکه ملت بابصیرت ایران را به الگویی برای انقلاب‌های تازه‌نفس منطقه مبدل کرده است.
اکنون درحالی‌که از یک‌سو، نظام سلطه برای تداوم استیلای خود بر جهان به همه‌چیز دست می‌یازد و برای شکستن مقاومت مردم ایران به جنگ تمام‌عیار اقتصادی و روانی روی آورده و از ابزار غیرعادلانه تحریم و تهدید استفاده می‌کند و از سویی دیگر دم از گفت‌وگو می‌زند و در منطقه خاورمیانه شعار ایران‌هراسی و اسلام‌ستیزی عَلَم نموده است، حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن، همچون سال‌های گذشته نقشه‌ها و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده پشتوانه‌ای پایدار برای مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران در نشست آتی با 1+5 خواهد بود تا همچون همیشه با اقتدار و عزت از حقوق طبیعی و مسلم ملت ایران دفاع کنند.
اکنون که در آستانه یوم الله 22 بهمن و آغاز دهه‌ چهارم از حیات پربرکت و طیّبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ «دهه‌ پیشرفت و عدالت» قرار گرفته‌ایم، ضمن عرض تبریک به مردم شریف ایران اسلامی مدیران و کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (استان زنجان ) در کنار آحاد ملت ایران به‌ویژه کارکنان دولت در استان زنجان همزمان در سراسر کشور همچون گذشته در راهپیمایی بزرگ این روز به‌صورت گسترده شرکت نموده و بار دیگر با خون شهیدان انقلاب، میهن و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می نمایند.
 
21 بهمن 1391 وحید اکبری 2133
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025