مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد :

  آموزش بيش از 2300 نفر از دست اندرکاران توليد نان در استان زنجان

  رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از آموزش 2349 نفر از دست اندرکاران توليد نان در استان زنجان خبر داد و گفت: از مهمترين برنامه های دولت پس از اجرای قانون هدفمند سازی يارانه گندم ، آرد و نان افزايش مهارت کارگران واحدهای نانوايی بوده چرا که افزايش مهارت دست اندرکاران توليد نان در واحدهای نانوايی نقش بسيار مهمی در ارتقای کيفيت نان توليدی دارد.

  رسول منصوری با اشاره به اينکه شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با همکاری اداره کل فنی وحرفه ای استان زنجان دوره های آموزشی ويژه متصديان واحدهای نانوايی را برگزار می نمايد اضافه کرد : از کليه نانوايان وکارگران شاغل در واحدهای نانوائی که دوره مهارت خود را سپری ننموده و يا موفق به کسب اين گواهينامه نشده اند ، درخواست می گردد با در دست داشتن کپی شناسنامه ،کارت ملی و يک قطعه عکس حداکثر تا پايان بهمن ماه سالجاری به مراکز فنی وحرفه ای شهرستان های تابعه استان مراجعه و ثبت نام نمايند.

  مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اعلام اينکه طبق مقررات گذراندن دوره های مذکور برای کليه متصديان وکارگران واحدهای خبازی اجباری بوده تصريح کرد : از اشتغال پرسنل فاقد کارت مهارت در واحدهای خبازی جلوگيری بعمل خواهد آمد.

  وی با تاکيد بر اينکه هزينه دوره های فوق توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (زنجان) تامين گرديده و برای نانوايان محترم رايگان می باشد افزود : جهت آموزش 2349 نفر از شاغلين در واحدهای نانوايی قريب به 775 ميليون ريال هزينه پرداخت شده است.

http://www.ostandari-zn.ir/find.php?item=1.150.6490.fa

16 بهمن 1391 وحید اکبری 1979
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025