مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با یبان این مطلب، اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های دولت پس از اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه گندم، آرد و نان افزایش مهارت کارگران واحدهای نانوایی بوده چرا که افزایش مهارت دست‌اندرکاران تولید نان در واحدهای نانوایی نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت نان تولیدی دارد.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا از همه نانوایان و کارگران شاغل در واحدهای نانوائی که دوره مهارت خود را سپری نکرده‌اند و یا موفق به کسب این گواهینامه نشده‌اند، درخواست می‌شود با در دست داشتن کپی شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس حداکثر تا پایان بهمن ماه سال‌جاری به مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های تابعه استان مراجعه و ثبت نام کنند.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه طبق مقررات گذراندن دوره‌های مذکور برای همه متصدیان و کارگران واحدهای خبازی اجباری است، تصریح کرد: از اشتغال پرسنل فاقد کارت مهارت در واحدهای خبازی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
وی در ادامه از آموزش 2 هزار و 349 نفر از دست‌اندرکاران تولید نان در استان زنجان خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان دوره‌های آموزشی ویژه متصدیان واحدهای نانوایی را برگزار می‌کند.
 
منصوری به فعالیت 1313 واحد نانوایی در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: سعی شده است همه افراد فعال در این واحدها تحت پوشش برنامه های آموزشی قرار گیرند و این در حالی است که شرکت کنندگان در دوره‌های قبلی از آموزش‌ها رضایت داشتند.


 

16 بهمن 1391 وحید اکبری 1975
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025