مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منصوری ظهر چهارشنبه در ستاد کشاورزی استان زنجان افزود: در حال حاضر استان دارای بیش از 450 هزار تن فضای استاندارد گندم  است  که سهم دولت قریب به 110 هزار تن بوده و 340 هزار تن دیگر متعلق به بخش خصوصی است.

منصوری به بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی در حال احداث نیز اشاره داشت و افزود: این سیلو با ظرفیت 100 هزار تن فضای ذخیره‌ای استاندارد گندم بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با ورود آن به چرخه ذخیره سازی این محصول استراتژیک، فضای ذخیره‌ای گندم استان به 568 هزار تن می‌رسد که این میزان 3 برابر مصرف گندم استان و دو برابر بیشترین میزان خرید و ذخیره گندم در طول تاریخ استان است.
 
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: قریب به 11 هزار تن گندم از کشاورزان زنجان طی سالجاری خرید و در سیلوهای گندم ذخیره سازی شده است و باید اذعان کرد فضای ذخیره‌ای گندم در استان زنجان سه برابر میزان مصرف سالیانه گندم استان است
 
منصوری با بیان اینکه  این میزان خرید از 1100 محموله وارده به سیلو است افزود: بهای گندم خریداری شده قریب به 47 میلیارد ریال است که  100 درصد مطالبات گندمکاران حداقل 24 و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از تحویل محموله گندم به حسابشان واریز شده است.
 
وی به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده تاکید کرد و گفت: متوسط درصد افت غیرمفید گندم‌های خریداری شده 1.1 و درصد افت مفید آن 1.3 و میزان درصد سن زدگی 1.2 بوده که از وضعیت کیفی مطلوبی برخوردار است.

سرپرست  شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به تشکیل یک هزار پرونده در تعزیرات افزود: در همین راستا 4 فقره پرونده ارزی به ارزش 44 میلیارد ریال در استان تشکیل شد.

منصوری به استقرار شعب کشیک در تعزیزات اشاره کرد و افزود: از این هفته بازدید از اورژانس ها به صورت سرزده و شبانه روزی انجام می شود.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1792870

 

 

 

 

 

28 دی 1391 وحید اکبری 2032
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025