مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منصوری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، به بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی در حال احداث نیز اشاره داشت و افزود: این سیلو با ظرفیت 100 هزار تن فضای ذخیره‌ای استاندارد گندم بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با ورود آن به چرخه ذخیره سازی این محصول استراتژیک، فضای ذخیره‌ای گندم استان به 568 هزار تن می‌رسد که این میزان 3 برابر مصرف گندم استان و دو برابر بیشترین میزان خرید و ذخیره گندم در طول تاریخ استان است.
 
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت : قریب به 11 هزار تن گندم از کشاورزان زنجان طی سالجاری خرید و در سیلوهای گندم ذخیره سازی شده است و باید اذعان کرد فضای ذخیره‌ای گندم در استان زنجان سه برابر میزان مصرف سالیانه گندم استان است 
 
منصوری با بیان اینکه  این میزان خرید از 1100 محموله وارده به سیلو است افزود: بهای گندم خریداری شده قریب به 47 میلیارد ریال است که  100 درصد مطالبات گندمکاران حداقل 24 و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از تحویل محموله گندم به حسابشان واریز شده است.
 
وی به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده تاکید کرد و گفت: متوسط درصد افت غیر مفید گندم‌های خریداری شده 1.1 و درصد افت مفید آن1.3 و میزان درصد سن زدگی1.2 بوده که از وضعیت کیفی مطلوبی برخوردار می باشند.
 
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با تاکید بر اینکه اولویت خرید گندم در سالجاری با بخش خصوصی و تعاونی بود، افزود: کارخانجات آرد سازی و بخش صنف و صنعت در استان راسا و با منابع داخلی خود اقدام به خرید گندم مازاد بر نیاز استان نموده و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بنا بر سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم گندم‌های خریداری نشده را به قیمت تضمینی خرید و ذخیره سازی کرده است.

 

 

 

 

05 دی 1391 وحید اکبری 2037
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025