مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت : قريب به 11 هزار تن گندم از کشاورزان زحمتکش استان زنجان طی سالجاری خريد و در سيلوهای گندم ذخيره سازی شده است.

  منصوری تصريح کرد: اين ميزان خريد از 1100 محموله وارده به سيلو می باشد.
  اين مقام مسئول با اشاره به اينکه بهای گندم خريداری شده قريب به 47 ميليارد ريال می باشد افزود : 100 درصد مطالبات گندمکاران حداقل 24 و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از تحويل محموله گندم به حسابشان واريز شده است.
  وی به کيفيت مطلوب گندم های خريداری شده تاکيد کرد و گفت : متوسط درصد افت غير مفيد گندم های خريداری شده 1/1 و درصد افت مفيد آن 3/1 و ميزان درصد سن زدگی 2/1 بوده که از وضعيت کيفی مطلوبی برخوردار می باشند.
  سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با تاکيد بر اينکه اولويت خريد گندم در سالجاری با بخش خصوصی و تعاونی بوده افزود : کارخانجات آرد سازی و بخش صنف و صنعت در استان راساً و با منابع داخلی خود اقدام به خريد گندم مازاد بر نياز استان نموده و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بنا بر سياستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و دولت محترم گندم های خريداری نشده را به قيمت تضمينی خريد و ذخيره سازی نموده است.
  ايشان همچنين به ميزان فضای ذخيره ای استاندارد گندم در استان اشاره ای داشت و گفت : هم اکنون استان دارای بيش از 450 هزار تن فضای استاندارد گندم می باشد که سهم دولت قريب به 110 هزار تن بوده و 340 هزار تن ديگر متعلق به بخش خصوصی در استان می باشد.
  منصوری به بزرگترين سيلوی بتنی بخش خصوصی در حال احداث نيز اشاره داشت و گفت : اين سيلو با ظرفيت 100 هزار تن فضای ذخيره ای استاندارد گندم بيش از 90% پيشرفت فيزيکی داشته و با ورود آن به چرخه ذخيره سازی اين محصول استراتژيک ، فضای ذخيره ای گندم استان به 568 هزار تن می رسد که اين ميزان 3 برابر مصرف گندم استان و دو برابر بيشترين ميزان خريد و ذخيره گندم در طول تاريخ استان می باشد.
05 دی 1391 وحید اکبری 2031
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025