مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
چهارمین جلسه شورای اقامه نماز شرکت غله وخدمات بازرگاني استان زنجان با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان ، مدیر ارزیابی و نظارت این ستاد و اعضای شورای اقامه نماز به ریاست رسول منصوری، سرپرست اين شرکت در سالن جلسات امام رضا (ع) شرکت برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14، در این جلسه منصوری با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در شرکت گفت : به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارکنان دولت می توانند از فضیلت اقامه نماز جماعت اول وقت بهره مند گردند. 
رسول منصوري، از اعضای شورای اقامه نماز شرکت خواست تا با برنامه ریزی لازم در جهت هر چه باشکوه برگزار شدن نماز جماعت ظهر و عصر در شرکت اهتمام ورزند.
سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در ادامه جلسه افزود: انتظار شورای اقامه نماز، رفع موانع اقامه نماز در ادارات و بر برنامه ریزی در سه بعد کارکنان ، ارباب رجوع و خانواده کارکنان مي باشد. 
مشاور استاندار زنجان، همچنین با تقدیر و تشکر از فعالیت های شورای اقامه نماز شرکت ادامه داد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با کسب 814 امتیاز از 1000 امتیاز ارزیابی عملکرد نماز دستگاههای استان زنجان و با 81% تحقق اهداف ستاد ، مورد تقدیر قرار گرفته است.
26 آذر 1391 وحید اکبری 2026
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025