مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قریب به 11 هزار تن گندم از کشاورزان زحمتکش استان زنجان طی سال‌جاری خرید و در سیلوهای گندم ذخیره‌سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این میزان خرید از یک هزار و 100  محموله وارده به سیلو است.
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بهای گندم خریداری شده قریب به 47 میلیارد ریال می‌باشد افزود: 100 درصد مطالبات گندم‌کاران حداقل 24 و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از تحویل محموله گندم به حساب آنها واریز شده است.
وی همچنین به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده نیز اشاره کرد و گفت: متوسط درصد افت غیر مفید گندم‌های خریداری شده 1.1 و درصد افت مفید آن 1.3 و میزان درصد سن زدگی 1.2 بوده که از وضعیت کیفی مطلوبی برخوردار است.
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اولویت خرید گندم در سال‌جاری با بخش خصوصی و تعاونی بوده افزود: کارخانجات آرد‌ سازی و بخش صنف و صنعت در استان و با منابع داخلی خود اقدام به خرید گندم مازاد بر نیاز استان کرده و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بنا بر سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت گندم‌های خریداری نشده را به قیمت تضمینی خرید و ذخیره‌سازی کرده است.
وی همچنین به میزان فضای ذخیره‌ای استاندارد گندم در استان اشاره‌ای داشت و گفت: هم اکنون استان دارای بیش از 450 هزار تن فضای استاندارد گندم است که سهم دولت قریب به 110 هزار تن بوده و 340 هزار تن دیگر متعلق به بخش خصوصی در استان است.
منصوری به بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی در حال احداث نیز اشاره داشت و گفت : این سیلو با ظرفیت 100 هزار تن فضای ذخیره‌ای استاندارد گندم بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با ورود آن به چرخه ذخیره‌سازی این محصول استراتژیک، فضای ذخیره‌ای گندم استان به 568 هزار تن می‌رسد که این میزان سه برابر مصرف گندم استان و دو برابر بیشترین میزان خرید و ذخیره گندم در طول تاریخ استان است.

 

20 آذر 1391 وحید اکبری 2050
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025