مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

قریب به 11 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان طی سال‌جاری خرید و در سیلوهای گندم ذخیره‌سازی شده است.که این میزان خرید از یک هزار و 100  محموله وارده به سیلو است.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی استان زنجان،رسول منصوری، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به مطلب بالا افزود:  با توجه به اینکه بهای گندم خریداری شده قریب به 47 میلیارد ریال می‌باشد  100 درصد مطالبات گندم‌کاران،  ظرف 24 ساعت تا 48 ساعته پس از تحویل محموله گندم به حساب کشاورزان  واریز شده است.
وی همچنین به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده نیز اشاره کرد و گفت: متوسط درصد افت غیر مفید گندم‌های خریداری شده 1.1 و درصد افت مفید آن 1.3 و میزان درصد سن زدگی 1.2 بوده که از وضعیت کیفی مطلوبی برخوردار است.
منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اولویت خرید گندم در سال‌جاری با بخش خصوصی و تعاونی بوده افزود: کارخانجات آرد‌ سازی و بخش صنف و صنعت در استان اقدام به خرید گندم مازاد بر نیاز استان کرده و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بنا بر سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت گندم‌های خریداری نشده را به قیمت تضمینی خرید و ذخیره‌سازی کرده است.
وی همچنین به میزان فضای ذخیره‌ای استاندارد گندم در استان اشاره‌ای داشت و گفت: هم اکنون استان دارای بیش از 450 هزار تن فضای استاندارد گندم است که سهم دولت قریب به 110 هزار تن بوده و 340 هزار تن دیگر متعلق به بخش خصوصی در استان است.
منصوری  در پایان به بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی در حال احداث  استان اشاره کردو گفت : این سیلو با ظرفیت 100 هزار تن فضای ذخیره‌ای استاندارد گندم بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با ورود آن به چرخه ذخیره‌سازی این محصول استراتژیک، فضای ذخیره‌ای گندم استان به 568 هزار تن می‌رسد که این میزان سه برابر مصرف گندم استان و دو برابر بیشترین میزان خرید و ذخیره گندم در طول تاریخ استان است.
20 آذر 1391 وحید اکبری 1959
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025