مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از فعاليت چهار کارخانه در زمینه توليد آرد و نان استان خبردادو گفت :7هزار و 974 کیلو گرم گندم به اين کارخانجات جهت توليد آرد مرغوب تحويل داده مي شود.
 
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني استان زنجان: رسول منصوري سرپرست اين شركت با اعلام مطلب بالاافزود؛ این میزان گندم در مهر ماه سال‌جاری به کارخانجات استان تحویل داده شده است.
منصوری همچنين با اشاره به تحویل 700 تن سبوس به دامداران استان یادآور شد: تا پایان سال نیز سبوس لازم به دامداران تحویل داده می‌شود.
وی با بیان اینکه روزانه 30 مورد بازدید از نانوایان اين استان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بازدیدهای لازم از نانوایی‌های استان صورت می‌گیرد. و با توجه به ضرورت عملیاتی شدن ماده 110 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه در خصوص نانوایان افزود: با آموزش نانوايان نه تنها كيفيت نان در استان بهتر مي شود بسياري از مشكلات اين قشر برطرف مي شود.
 
08 آذر 1391 وحید اکبری 1990
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025