مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

 

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای قانون هدفمندی تاثیرات مثبت بسیاری در حوزه آرد و نان داشته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب صرفه‌جویی در حوزه آرد، نان و گندم شده است، اضافه کرد: قبل از هدفمندی یارانه‌ها میزان مصرف آرد 144 کیلوگرم در سال بود که پس از هدفمندی یارانه این میزان به 101 کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان صرفه‌جویی در آرد استان زنجان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را 43 کیلوگرم در سال اعلام کرد و گفت: این میزان برابر با 30 درصد صرفه‌جویی در این حوزه است.

این مسئول در ادامه از دیگر اقدامات شرکت غله استان زنجان را آموزش نانوایان اعلام کرد و افزود: در این زمینه نیز اقدامات بسیاری توسط شرکت غله انجام شده است.

خالقی با اشاره به اینکه آموزش نانوایان در راستای ارتقای سطح کیفی نان انجام می‌شود، اضافه کرد: پس از آغاز به کار دولت نهم و دهم یک هزار و 827 نانوا در استان زنجان دوره آموزشی نانوایی را سپری کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد نانوایان آموزش دیده در استان زنجان از سال 89 تا 91 افزود: در طول این مدت نانوایان شهرستان زنجان 60 هزار و 596 نفر ساعت دوره آموزشی مهارت نانوایی را گذرانده‌اند.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان آموزش نانوایان ابهری را در طول این مدت 16 هزار و 356 نفر ساعت اعلام کرد و یادآور شد:‌ در شهرستان خرم‌دره نیز نانوایان 8 هزار و 758 نفر ساعت دوره آموزشی را گذراندند.

این مسئول میزان دوره‌های آموزشی نانوایان ماهنشانی و طارمی را به ترتیب 7 هزار و 708 و 3 هزار و 828 نفر ساعت عنوان کرد و اذعان داشت: در شهرستان‌های خدابنده و ایجرود نیز نانوایان 2 هزار و 204 و 2 هزار و 88 نفر ساعت دوره آموزشی را سپری کرده‌اند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910708000126

 

09 مهر 1391 وحید اکبری 1865
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025