مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
 
شرکت Xiaomi که تلفظ صحیح آن به صورت شومی (Show Mee) است، روز ۸ آوریل به جهان نشان داد که چگونه باید سالروز تولد را جشن گرفت. این شرکت به عنوان بخشی از جشنواره طرفداران خود که به مناسبت پنجمین سالروز تأسیس این شرکت برگزار شده بود، یک برنامه فروش ۱۲ ساعته راه‌اندازی کرد که طی آن توانست بیش از ۲٫۱ میلیون گوشی هوشمند از طریق سایت Mi.com به فروش برساند. سایت Mi.com، فروشگاه آنلاین این شرکت محسوب می‌شود.

طبق گفته وب‌سایت Guiness World Records، وب‌سایت فروش مستقیم به مشتری این شرکت فناوری، Mi.com، توانست تعداد ۲٬۱۱۲٬۰۱۰ گوشی هوشمند در سالروز تأسیسش به فروش برساند و یک رکورد جدید با عنوان بیشترین فروش گوشی هوشمند از طریق یک پلت‌فرم آنلاین در عرض ۲۴ ساعت را به نام خود ثبت کند.
فروش این گوشی‌های هوشمند به تنهایی حدود ۳۳۵ میلیون دلار ارزش داشت. این مبلغ، فروش ۷۷۰٬۰۰۰ دستگاه هوشمند دیگر، ۲۴۷٬۰۰۰ دستگاه Mi Power Strip، ۲۰۸٬۰۰۰ دستگاه Mi Band، ۷۹٬۰۰۰ روتر Mi Wi-Fi و ۳۸٬۶۰۰ دستگاه Mi TV را که طی این برنامه به فروش رسید، در برنمی‌گیرد.

شرکت Xiaomi پانصد هزار دستگاه از ۲٫۱ میلیون گوشی هوشمند را طی ۱۲ ساعت تحویل داد و ۱۸۰۰ نماینده خدمات مشتری این شرکت، بیش از یک میلیون تماس را در این روز تاریخی پاسخ دادند.
طبق گفته وب‌سایت Ars Technical، از آنجا که شرکت اپل در ۲۴ ساعت اول معرفی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، چهار میلیون دستگاه و در طول آخر هفته اول معرفی، ده میلیون دستگاه از هر دو مدل به فروش رسانده است، این رکورد گینس برای بیشترین فروش گوشی هوشمند از طریق یک پلت‌فرم آنلاین در عرض ۲۴ است. این در حالی است که فروش بالای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس اپل از طریق فروش آنلاین، نمایندگی‌ها، اپراتورها و فروشگاه‌های شخص ثالث بوده است.

طبق گزارش سایت IDC‌ و Trendforce، شرکت Xiaomi، پنجمین شرکت بزرگ سازنده گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود. طبق یک گزارش جدید از Kanter Worldpanel ComTel، طی سه ماه اخیر تا آخر ماه فوریه، شرکت اپل جایگزین شرکت Xiaomi به عنوان بزرگ‌ترین سازنده گوشی هوشمند در چین شده است.

اگرچه شرکت Xiaomi قصد دارد به زودی یک سایت تجارت الکترونیک برای آمریکا راه‌اندازی کند؛ اما گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت در این سایت عرضه نخواهد شد.
26 فروردین 1394 وحید اکبری 1663
0 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.

ارسال نظر شما

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025