مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


به گفته یکی از مشاوران فیلم «Fast & Furious 7» بیش از 230 خودرو در طی فیلم‌برداری این فیلم از بین رفته است!
دنیس مک کارتی که در زمینه خودروها یکی از مشاوران این فیلم بوده، در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست می‌گوید که یکی از صحنه‌های فیلم که در جاده‌ای کوهستانی در ایالت کلورادو فیلم‌برداری شده، بسیار خطرناک بوده است: "ما در طی فیلمبرداری این صحنه شاید بیش از 40 وسیله نقلیه را خراب کردیم."

در طی فیلم‌برداری «Fast & Furious 6» که سال 2013 اکران شد، عوامل فیلم قراردادهایی با اوراقچی‌ها و صاحبان خودروهای دست دوم بستند. مک کارتی می‌گوید: "ما حداقل 25 ماشین در روز را خراب می‌کردیم، اوراقچی‌ها شب می‌آمدند، همه آن‌ها را یک جا جمع می‌کردند و 25 عدد دیگر می‌آوردند."
 
 
او همچنین اضافه کرد که عوامل فیلم باید کاملا مطمئن می‌شدند که هر خودرو کاملا خراب شده و از بین رفته است تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود؛ برخی از افراد ممکن است خودروهای نسبتا سالم را به عنوان "خودروهای استفاده شده در فیلم" به فروش برسانند. او می‌گوید که باید از خرابی کامل تمامی 200 و چند خودروی استفاده شده در این اطمینان کامل حاصل می‌کرده‌اند.
 
فیلم «Fast & Furious 7» که به نام «Furious 7» نیز شناخته می‌شود، هفته گذشته اکران شد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال جاری تا به حال تبدیل شده است.
26 فروردین 1394 وحید اکبری 1789
0 رای

برچسب ها :

سینماماشین
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.

ارسال نظر شما

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025