مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
Music Flow شرکت ال‌جی یک سیستم صوتی هوشمند Hi-Fi‌ است که تجربه ارتباط با آهنگ‌های موردعلاقه را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد. Google Cast به تمام افراد اجازه می‌دهد آهنگ‌های موردعلاقه خود را از روی گوشی یا تبلت اندرویدی، آیفون، آیپد، مک، لپ‌تاپ ویندوزی یا کروم‌بوک به بلندگوهای صوتی و ساندبارهای Music Flow ال‌جی که از Google Cast بهره می‌برند، ارسال کنند.

محصولات Music Flow ال‌جی عبارت‌اند از اولین بلندگوی Wi-Fi قابل‌حمل که از باتری بهره می‌برد (مدل H4 Portable)، بلندگوهای Wi-Fi (مدل H7/H5/H3) و ساندبارهای Wi-Fi (مدل HS9/HS7/HS6). تمام این مدل‌ها را می‌توان با استفاده از اپلیکیشنMusic Flow ال‌جی که برای دستگاه‌های مختلف اندروید، iOS یا کروم‌بوک طراحی شده است، کنترل کرد.

کاربران LG Music Flow، با استفاده از Google Cast نه تنها می‌توانند از طریق دستگاه‌های همراه خود، آهنگ پخش کنند، بلکه می‌توانند به آهنگ‌های موردعلاقه خود از طریق سرویس‌های آنلاین پخش آهنگ مانند Google Play Music، Pandora،Songza، TuneIn، iHeatRadio و Rdio گوش کنند. کاربران می‌توانند کیفیت صوتی بهتری نسبت به بلندگوهای بلوتوثی داشته باشند؛ زیرا آهنگ از طریق کلاد ارسال می‌شود، نه یک دستگاه همراه.

نائب رئیس ارشد و رئیس بخش CAV در شرکت LG Home Entertainment Company، Byung-hoon Min، در این رابطه گفت: «ما خوشحالیم که اعلام کنیم LG Music Flow در میان اولین بلندگوهای صوتی خواهد بود که از Google Cast بهره می‌برند.Google Cast یک همراه عالی برای سیستم‌های صوتی LG Music Flow محسوب می‌شود. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با شرکت گوگل در زمینه افزایش لذت تجربه صوتی تمام مشتری‌هایمان در سراسر جهان، همکاری می‌کنیم».

شرکت ال‌جی از یک سری سرویس‌های معروف پخش آنلاین آهنگ مانند Deezer و Spotify نیز استفاده می‌کند تا مجموعه آهنگ‌های شخصی مشتری را تکمیل نماید. کاربران Spotify می‌توانند از مزایای Spotify Connect استفاده کنند که به عنوان یک دستگاه کنترل از راه دور عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بلندگوهای LG Music Flow را از طریق اپلیکیشن کنترل نمایند.

بلندگوها و ساندبارهای سیستم LG Music Flow را می‌توان هم به دستگاه‌های همراه و هم به بلندگوهای دیگری که روی شبکه وایرلس پیشرفته ال‌جی قرار دارند، متصل کرد تا علاوه بر سفارشی‌سازی راحت آهنگ‌ها، عملکرد صوتی بهتری نیز ارائه شود. تمام دستگاه‌های LG Music Flow، قابلیت‌های دیگری مانند Home Cinema Mode و Auto Music Play دارند و می‌توانند به سرویس‌های پخش آهنگ از طریق بلوتوث متصل شوند. Home Cinema Mode به کاربران اجازه می‌دهد صدای واقعی سینمای خانگی را تجربه کنند و از تماشای محتوای فوق‌العاده تلویزیونی لذت ببرند. همچنین Auto Music Play با دستگاه‌های کاربر از طریق Wi-Fi و با استفاده از فناوری Range-of-Flow ال‌جی سینک می‌شود.

Google Cast در مدل‌های HS9، HS7، HS6، H7، H5، H3 از مجموعه LG Music Flow از ماه آوریل و در مدل H4 Portable تا آخر ماه مه ارائه خواهد شد. کاربران فعلی بلندگوها و ساندبارهای LG Music Flow می‌توانند پس از عرضه این سرویس در بازار بومی، دستگاه‌های خود را از طریق وایرلس با Google Cast آپگرید کنند.
26 فروردین 1394 وحید اکبری 1813
0 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.

ارسال نظر شما

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025