مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نرم‌افزار جدید پخش آهنگ به عنوان بخشی از پیش‌نمایش نسخه ۸٫۴ iOS نشان داده شده و روز دوشنبه ۱۳ آوریل، به تولیدکنندگان ثبت‌نامی ارسال شده تا آن را مورد آزمایش قرار دهند.

طبق یادداشت‌های منتشر شده، ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن از جمله یک واسط جدید طوری طراحی شده‌اند که گشتن در میان آهنگ‌ها راحت‌تر باشد. شما می‌توانید فهرست پخش را با استفاده از افزودن توضیحات و عکس‌هایی از مجموعه خود، شخصی کنید. همچنین می‌توانید در بخش Artists view، تصویر گروه‌ها یا خوانندگان موردعلاقه خود را ببینید.

آهنگ‌هایی که اخیراً اضافه شده‌اند، به بالای مجموعه انتقال داده می‌شوند تا راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین به گفته شرکت واقع در کوپرتینو (Cupertino)، تغییرات مثبتی نیز در طراحی Now Playing ایجاد شده است. علاوه بر این یک قابلیت به نام Up Next در Now Playing ارائه شده تا بتوانید آهنگ‌هایی که به زودی ارائه می‌شوند، ببینید. همچنین این قابلیت به شما اجازه می‌دهد، هر زمان که بخواهید آهنگی را مجدداً سفارش دهید، اضافه یا رد کنید.
همچنین یک MiniPlayer جدید نیز معرفی شده که به شما اجازه می‌دهد نحوه پخش آهنگ را کنترل کرده و آهنگ در حال پخش را ببینید. علاوه بر این شما می‌توانید این برنامه پخش آهنگ را مینی‌مایز کنید و به جستجو در مجموعه آهنگ‌های خود ادامه دهید.

گروه سازنده این اپلیکیشن، یک آیکون جستجو نیز طراحی کرده‌اند که در سمت راست بالای صفحه‌نمایش وجود دارد. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید هنرمند یا آهنگ موردعلاقه خود را بیابید و مجبور نیستید فهرست بی‌انتهای هنرمندان را بگردید.

یک iTune Radio ساده و مؤثر نیز در راه است. این اپلیکیشن به بهبود روند کشف آهنگ‌ها کمک خواهد کرد. حالا به راحتی می‌توانید ایستگاه‌های رادیویی موردعلاقه خود را در بخش Recently Played پیدا کنید، از میان ایستگاه‌های منتخب درFeatured Stations ایستگاهی را انتخاب کنید یا یک ایستگاه جدید از هنرمند یا آهنگ موردعلاقه خود بسازید.
شرکت اپل به توسعه‌دهندگان برنامه اطلاع داده که اپلیکیشن Music جدید در ماه‌های آینده و قبل از معرفی iOS 9 در مهمانی WWDC ارائه خواهد شد. مراسم WWDC احتمالاً در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.


 
این که چگونه اپلیکیشن Music و iTune Radio جدید اپل با سرویس پخش آهنگ جدید اپل که مبتنی بر Beats است، سازگار خواهند شد، هنوز معلوم نیست؛ اما تمام این اطلاعات طی چند ماه آینده منتشر می‌شوند.
یکی از کاربران YouTube، Mike Kukielka، ویدئویی در مورد ویژگی‌های جدید اپلیکیشن Music اپل منتشر کرده که در ادامه خواهید دید.
26 فروردین 1394 وحید اکبری 1847
0 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.

ارسال نظر شما

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025